10.22.Характеристика державного рівня ЄДАПСУ - Тема 10. - Комп’ютерні технології в юридичній діяльності - Каталог статей - Навчальні матеріали
Чт
08.12.2016
15:19
Категорії розділу
Тема 1. [47]
Характеристика сучасних юридичних інформаційних систем і технологій
Тема 2. [17]
Інформаційне забезпечення юридичної інформаційної системи
Тема 3. [13]
Технології захисту інформації
Тема 4. [9]
Системи автоматизації ділових процесів та управління документами. Електронна комерція
Тема 5. [7]
Інтелектуальні інформаційні системи в юридичній діяльності
Тема 6. [8]
Правові інформаційно-пошукові системи
Тема 7. [9]
Інформаційні системи законодавчих органів
Тема 8. [8]
Інформаційні системи Міністерства юстиції України
Тема 9. [14]
Інформаційні системи органів судової влади, прокуратури, судової експертизи
Тема 10. [13]
Інформаційні системи Міністерства внутрішніх справ України
Пошук по сайту
Друзі сайту
  • Курсові,практичні,реферати майже на шару
  • Практичні,контрольні,дипломи задарма
  • Створити сайт
  • Класичний приватний університет
  • Сайт группи ЗІ-107
  • Економіко-правничий коледж ЗНУ

  • вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Форма входу
    Навчальні матеріали
    Головна » Статті » Комп’ютерні технології в юридичній діяльності » Тема 10.

    10.22.Характеристика державного рівня ЄДАПСУ

    Державний рівень ЄДАПС — це автоматизована система рів­ня МВС, яка підтримує центральну базу даних про громадян, що проживають в Україні, а також бази даних спеціального призначення (оперативно-довідкові, пошукові та інші картотеки). На цьому рівні виконуються:

    - отримання даних про прибуття і вибуття громадян за формами адресних листків з АС паспортних відділень, їх автоматизована перевірка по спеціалізованих базах даних МВС і запис в центральну базу даних;

    - отримання заяв про видачу паспортів громадян України і пас­портів для виїзду за кордон з місцевого рівня, їх автоматизована перевірка по спеціалізованих базах даних МВС, передача даних в АС адресних бюро для автоматизованого оформлення паспортів;

    - отримання даних з нижніх рівнів про оформлені та видані громадянам паспорти і внесення їх в центральну базу даних (реєстрація видачі паспортів);

         -  інформаційне обслуговування запитів користувачів системи;

    - ведення оперативно-довідкових і пошукових картотек у взаємодії зі спеціалізованими базами даних МВС України;

    - інформаційно-аналітична підтримка прийняття рішень стосовно широкого кола соціальних питань, пов’язаних зі структурою, міграцією та динамікою розвитку населення.

     

    Через мережу віддалених терміналів користувачами системи на державному рівні, крім органів МВС, можуть бути також служ­би інших відомств (СБУ, МЗС, суду і прокуратур, Мінстата, Мінфіну та ін.) за згодою МВС.

    Завданням центрального рівня є ведення інтегрованої бази даних та управління всіма вузлами системи. У разі надходження запитів від суб’єктів нижчих рівнів стосовно окремої особи на центральному рівні проводиться верифікація отриманої інформації. За позитивних результатів перевірки відбувається запис (або модифікація) в базу даних центрального рівня, повідомлення про це автоматично передається на відповідні регіональний та місцевий рівні.

    Реалізацію основних завдань центрального рівня покладено на головний центр паспортизації — ВАТ «Київське підприємство обчислювальної техніки і інформатики» (ВАТ «КП ОТІ»), яке на перших етапах створення ЄДАПС виконує функції головного обчислювального центру, а з розширенням системи буде реорганізоване у самостійний орган управління.




    Джерело: http://litr.at.ua/load/0-0-0-89-20
    Категорія: Тема 10. | Додав: Алёнка (07.12.2011)
    Переглядів: 273 | Теги: ЄДАПС, автиматизована система, Державний рівень | Рейтинг: 0.0/0