Ср
24.04.2024
04:48
Категорії розділу
Тема 1. [47]
Характеристика сучасних юридичних інформаційних систем і технологій
Тема 2. [17]
Інформаційне забезпечення юридичної інформаційної системи
Тема 3. [13]
Технології захисту інформації
Тема 4. [9]
Системи автоматизації ділових процесів та управління документами. Електронна комерція
Тема 5. [7]
Інтелектуальні інформаційні системи в юридичній діяльності
Тема 6. [8]
Правові інформаційно-пошукові системи
Тема 7. [9]
Інформаційні системи законодавчих органів
Тема 8. [8]
Інформаційні системи Міністерства юстиції України
Тема 9. [14]
Інформаційні системи органів судової влади, прокуратури, судової експертизи
Тема 10. [13]
Інформаційні системи Міністерства внутрішніх справ України
Пошук по сайту
Друзі сайту
  • Курсові,практичні,реферати майже на шару
  • Практичні,контрольні,дипломи задарма
  • Створити сайт

  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Форма входу
    Навчальні матеріали
    Головна » Статті » Комп’ютерні технології в юридичній діяльності » Тема 4.

    4.15.Класифікація систем електронної комерції

    Під електронною комерцією будемо розуміти сукупність дій підприємства щодо використання електронних технологій з метою підвищення ефективності здійснюваних ним бізнес-процесів, пов’язаних з обміном товарами, послугами й інформацією.

    Найбільш розповсюдженою є класифікація систем електронної комерції за учасниками, що вступають в електронні взаємовідносини. Ця класифікаційна ознака зазначена у роботах В. В. Царьова, А. О. Контарович, А. М. Кармінського, Д. Козє, Л.С. Климчені, А. В. Юрасова та інших [1; 2; 3; 5; 6].

    Так, в залежності від учасників електронних взаємовідносин виділяють такі системи електронної комерції:

    бізнес-бізнесу (B2B);

    бізнес-споживачу (B2C);

    споживач-бізнесу (C2B);

    споживач-споживачу (C2C);

    державні організації-споживачу (G2C);

    державні організації-бізнесу (G2B);

    бізнес-державним організаціям(B2G) тощо.

    Класифікація електронної комерції за учасниками електронних відносин дозволяє виділити основних суб’єктів електронної комерції, що можуть бути зацікавлені у її використанні. Таким чином, ними можуть бути підприємства (business, B), споживачі (customer, C), органи державної влади (government, G).



    Джерело: http://www.rusnauka.com/15_APSN_2010/Economics/67463.doc.htm
    Категорія: Тема 4. | Додав: Fire (05.12.2011)
    Переглядів: 2123 | Рейтинг: 3.5/2