Пт
26.04.2024
00:02
Категорії розділу
Тема 1. [47]
Характеристика сучасних юридичних інформаційних систем і технологій
Тема 2. [17]
Інформаційне забезпечення юридичної інформаційної системи
Тема 3. [13]
Технології захисту інформації
Тема 4. [9]
Системи автоматизації ділових процесів та управління документами. Електронна комерція
Тема 5. [7]
Інтелектуальні інформаційні системи в юридичній діяльності
Тема 6. [8]
Правові інформаційно-пошукові системи
Тема 7. [9]
Інформаційні системи законодавчих органів
Тема 8. [8]
Інформаційні системи Міністерства юстиції України
Тема 9. [14]
Інформаційні системи органів судової влади, прокуратури, судової експертизи
Тема 10. [13]
Інформаційні системи Міністерства внутрішніх справ України
Пошук по сайту
Друзі сайту
  • Курсові,практичні,реферати майже на шару
  • Практичні,контрольні,дипломи задарма
  • Створити сайт

  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Форма входу
    Навчальні матеріали
    Головна » Статті » Комп’ютерні технології в юридичній діяльності » Тема 5.

    5.13.Основні структурні компоненти експертних систем.
    Тема № 5 Інтелектуальні інформаційні системи в юридичній діяльності.
    13. Основні структурні компоненти експертних систем.
    Експертна система - це комп’юторна програма, яка моделює міркування людини експерта в деякій визначеній галузі і використовує для цього базу знань,яка містить факти,правила цієї галузі та деяку процедуру логічного виводу.

    Експерта система – дозволяє вирішити проблему збереження експертних знань, пов’язану із втратою найбільш кваліфікованих експертів у результаті їхнього просування по службі, смерті, переходу на іншу роботу або виходу на пенсію , а також дозволяє зробити знання легко доступними для тих, хто займає місце вибулих експертів.

    Як правило ЕС, складається з наступних компонентів:
    1.ПТС – це інструментальна частина системи. Сюди входить весь набір функцій, що забезпечують зберігання та накопичених даних, організують та підтримують взаємодії між користувачем та системою;
    2.ЕС – саме та її частина, яка відповідає за вирішення завдань, використання та розширення знань, ведення діалогу з ви користувачем системи;
    3.Вирішував завдань – це головна частина ЕС, робота якою складається з вирішення завдань кінцевого користувача на основі закладених в систему знань;
    4.База знань – складається з бази фактів, де зберігається знання про ПО, з якою працює система, та бази правил, в якій описується, як ці завдання можуть використатися для вирішення завдань.

    Джерело: http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%BD%D1%96_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC
    Категорія: Тема 5. | Додав: Даша (29.11.2011)
    Переглядів: 2670 | Теги: компоненти, Система, експертна система, структурні компоненти | Рейтинг: 0.0/0