9.16.Автоматизація ділових процедур в органах прокуратури України - Тема 9. - Комп’ютерні технології в юридичній діяльності - Каталог статей - Навчальні матеріали
Чт
08.12.2016
15:22
Категорії розділу
Тема 1. [47]
Характеристика сучасних юридичних інформаційних систем і технологій
Тема 2. [17]
Інформаційне забезпечення юридичної інформаційної системи
Тема 3. [13]
Технології захисту інформації
Тема 4. [9]
Системи автоматизації ділових процесів та управління документами. Електронна комерція
Тема 5. [7]
Інтелектуальні інформаційні системи в юридичній діяльності
Тема 6. [8]
Правові інформаційно-пошукові системи
Тема 7. [9]
Інформаційні системи законодавчих органів
Тема 8. [8]
Інформаційні системи Міністерства юстиції України
Тема 9. [14]
Інформаційні системи органів судової влади, прокуратури, судової експертизи
Тема 10. [13]
Інформаційні системи Міністерства внутрішніх справ України
Пошук по сайту
Друзі сайту
  • Курсові,практичні,реферати майже на шару
  • Практичні,контрольні,дипломи задарма
  • Створити сайт
  • Класичний приватний університет
  • Сайт группи ЗІ-107
  • Економіко-правничий коледж ЗНУ

  • вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Форма входу
    Навчальні матеріали
    Головна » Статті » Комп’ютерні технології в юридичній діяльності » Тема 9.

    9.16.Автоматизація ділових процедур в органах прокуратури України

    Інформаційна система органів прокуратури у цілому має забезпечувати виконання таких завдань:
    - розслідування постійно зростаючої кількості кримінальних справ (аналіз великої кількості аналогічних злочинів, груп осіб і т. ін.);
    - підвищення інтенсивності нагляду за законністю в органах внутрішніх справ та інших органах, які ведуть боротьбу зі злочинністю та іншими правопорушеннями і розслідують діяння, що містять ознаки злочину;
    - нагляд за судовими постановами з кримінальних, цивільних і господарських справ;
    - проведення систематичних перевірок великого обсягу нормативного матеріалу, що видається органами влади і управління.
                  Виходячи з цього, можна визначити такі задачі автоматизації:
    - ведення слідства, облікових даних на звинувачуваних, підозрюваних, свідків, даних про проведення експертиз, відомостей про передачу матеріалів до суду і результати розгляду справ у суді;
    - ведення матеріалів про інциденти, кримінальні справи;
    - контроль за термінами слідства і термінами утримання під вартою;
    - ведення бази даних кореспонденції, що надходить;
    - контроль виконання скарг, заяв і окремих доручень;
    - ведення бази даних вихідної кореспонденції;
    - реєстрація і систематизація даних про осіб, які звертаються в прокуратуру, а також про осіб, які є предметом її розгляду.
                  Зокрема, база даних з карного правосуддя має містити:
    - деталі всіх зареєстрованих злочинів, дані про осіб, яких звинувачено у злочинах, і наступні рішення про судові переслідування, вжиття або невжиття заходів;
    - деталі справ, що знаходяться в судах, із взаємними посиланнями на злочини та осіб, що проходять по справах;
    - деталі справ, одержаних прокурорами, з інформацією про зміни в деталях обвинувачення і рішеннями про те, чи слід почи-нати розслідування та про час, необхідний для підготовки справи до слухання у суді;
    - рішення, прийняті судами з кожної справи (для кожного злочину та звинувачуваного) зі встановленими взаємозв’язками;
    - дані про ув’язнених (щойно заарештованих і кількість осіб, що утримуються) і звільнення до/після суду;
    - дані про терміни покарання для засуджених і фактичний час, проведений ними під вартою;
    - рішення судів про умовне звільнення;
    - реакцію установ, відповідальних за умовний осуд і суспільні роботи (зроблені рекомендації, взяті до уваги чинники і т. ін.);
    - дані про осіб, які відбувають термін покарання;
    - дані про притягнення до суспільних робіт, про порушення, що мали місце і т. ін., а також інформацію про кількість поточних справ;
    - дані про виплати, накладення судами штрафів і відшкодувань;
    - дані про апеляції щодо перегляду судових рішень і вжитих у зв’язку з цим заходів.
                  Архів кримінальних справ має містити:
    -відомості про зареєстрованих небезпечних злочинців та їх засудження;
    -деталі злочинів і вироків;
    -деталі місць вчинення злочинів, про служби, що виконали арешти, і суд, який виніс вирок;
    -деталі інших злочинів, які було взято до уваги;
    -в деяких випадках, деталі поводження злочинців.
                   У такій системі може бути і ряд реєстрів, які не мають безпосереднього відношення до кримінальної справи:
    - викрадених транспортних засобів;
    - осіб, які зниклі безвісті;
    - нерозкритих злочинів;
    - викраденої власності (крім транспортних засобів);
    - наркоманів;
    - незапитаної власності;
    - розшукуваних злочинців.
                  На різних рівнях прокуратури щойно наведені задачі вирішуються за допомогою сукупності інформаційних систем, типовий перелік яких можна сформувати наступним чином.
                  ІС міських (районних) прокуратур:
    1)нагляду за виконанням законів під час проведення попереднього слідства і дізнання:
    - нагляду за розглядом заяв і повідомлень про заподіяні злочини;
    - нагляду за обґрунтованістю відмов у порушенні карної справи;
    - нагляду за виконанням законів при проведенні попереднього слідства і дізнання;
    - оброблення даних про роботу прокурора з нагляду за слідством і дізнанням;
    2)оброблення даних про демографію, економіку, культуру та побут («Соціальна статистика»);
    3)нагляду за законністю судових постанов за карними справами («Судовий нагляд»);
    4)нагляду за виконанням законів стосовно неповнолітніх («Неповнолітні»);
    5)оброблення даних про скарги («Скарга»);
    6)оброблення інформації, що проходить через канцелярію прокуратури («Канцелярія»).
                   В обласних прокуратурах створюються такі ІС:
    1)нагляду за виконанням законів під час проведення слідства і дізнання:
    - оброблення інформації по карних справах з продовженими строками слідства або утримання під вартою («Строки»);
    - оброблення інформації по карних справах щодо злочинів, заподіяних злочинними угрупуваннями («Організована злочинність»);
    - оброблення інформації про демографію, економіку, культуру та побут («Соціальна статистика»);
    2)нагляду за законністю судових постанов з карних справ;
    3)організаційного забезпечення, статистики та контролю:
    - оброблення даних про виконання плану та позапланових завдань («План»);
    - оброблення даних про виконання рішень колегії та оперативних нарад («Рішення»);
    - оброблення даних про документи, виконання яких узято на контроль («Документ»);
    - оброблення даних про листи, скарги та заяви громадян, які взято на контроль («Скарга»);
    - оброблення даних про публікації у пресі («Публікація»);
    - оброблення даних про контрольні перевірки («Перевірка»);
    4)оброблення даних про кадровий склад органів прокуратури:
    - персонального обліку кадрів («Кадри»);
    - контролю за своєчасним атестуванням співробітників прокуратури і реалізації результатів їх проведення («Атестація»);
    - контролю за своєчасним присвоєнням класних чинів («Класність»);
    - оброблення статистичної інформації про рух кадрів в органах прокуратури;
    6)оброблення статистичної інформації органів прокуратури.
                   ІС забезпечення розслідування злочинів:
    1)інформаційного забезпечення розслідування карних справ про масові безпорядки на міжнаціональній основі;
    2)інформаційного забезпечення розслідування порушень правил безпеки руху на залізничному транспорті;
    3)інформаційного забезпечення розслідування порушень правил безпеки руху на морському транспорті;
    4)інформаційного забезпечення розслідування навмисних злочинів, заподіяних:
    - на сексуальному підґрунті;
    - з розбійними нападами на житло;
    - з метою заволодіння автотранспортом;
    - розслідування навмисних вбивств, які мають схожі криміналістичні характеристики.
                   Завдяки локальним комп’ютерним мережам в органах прокуратури України вже стало можливим використання:
    - мережного варіанта комп’ютерної правової бібліотеки «ЗАКОН» інформаційно-аналітичного центру «Ліга»;
    - мережного варіанта комп’ютерної інформаційно-пошукової правової бази «ЗАКОНОДАВСТВО» Секретаріату Верховної Ради України;
    - мережного варіанта оброблення статистичної звітності;
    - мережного варіанта оброблення карток по скаргах;
    - мережного варіанта пакета прикладних бухгалтерських програм «1С-Бухгалтерія»;
    - мережного варіанта документообігу міжнародно-правового управління (у Генеральній прокуратурі України).
                  Впровадження в експлуатацію систем електронного модемного зв’язку надало можливість вирішити такі прикладні задачі:
    - щотижневе оновлення даних комп’ютерної інформаційно-пошукової правової бази «ЗАКОНОДАВСТВО» у прокуратурах обласного рівня;
    - збирання даних місячної статистичної звітності в органах прокуратури;
    - обмін інформаційними посилками з прокуратурами обласного рівня;
    - обмін інформаційними посилками з центральними органами влади України.



    Джерело: http://litr.at.ua/load/0-0-0-89-20
    Категорія: Тема 9. | Додав: Алёнка (29.11.2011)
    Переглядів: 808 | Теги: автоматизація, Інформаційна система, прокуратура | Рейтинг: 0.0/0